Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
ZAKUP SAMOCHODU ŚMIECIARKI
DO PROWADZENIA ZBIÓRKI I WYWOZU ODPADÓW
Projekt pn.
Rozbudowa i modernizacja systemu zbierania odpadów i rozszerzenie selektywnej zbiórki
na terenie gminy Czernikowo
współfinansowany ze środkówRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 – 2013 - Działanie 2.2. Gospodarka odpadami
Oś priorytetowa 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl, info@czernikowo.pl, tel.: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 15 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Określenie przedmiotuoraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów. Zamówienie obejmuje dostawę samochodu śmieciarki o pojemności skrzyni ładunkowej ok. 10 m3, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej samochodu - stanowiącej Załącznik Nr 9 do SIWZ.
- Samochód musi spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji. Certyfikaty zgodności CE WE.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, na własny koszt i na własne ryzyko do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie gminy Czernikowo.
- Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim: instrukcji obsługi, konserwacji i napraw, katalogu części zamiennych nośnika (podwozia) i zabudowy (wersja elektroniczna), schematów instalacji, programu komputerowego pozwalającego na zdiagnozowanie usterek pojazdu (szkolenie z jego obsługi) oraz książek gwarancyjnych.
- Wykonawca ma obowiązek na swój koszt przeszkalania pracowników obsługi i służb konserwacyjno – naprawczych Zamawiającego, w trakcie trwania całego okresu gwarancji.
- Minimalny okres gwarancji i całkowitego bezpłatnego autoryzowanego serwisu oraz materiałów eksploatacyjnych a także części ulegających zużyciu eksploatacyjnemu – wynosi 36 miesięcy, przy czym okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta.
- W okresie gwarancji, koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca.
- Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy (przegląd i dojazd).
- Wykonawca zapewni pięcioletni serwis pogwarancyjny liczony od zakończenia okresu gwarancyjnego.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
34.14.45.11-3 – pojazdy do zbierania odpadów
34.14.45.10-6 – pojazdy do transportu odpadów
Zamawiający nie dopuszcza możliwościskładania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Maksymalny termin w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia:
do dnia 15 listopada 2011 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
7.1.1 wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp,
7.1.2 spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. lustawy Pzp,
7.1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w niniejszej SIWZ,
7.1.4 złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
7.2.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności:
- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą uprawniającą do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia;
- posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2.2 Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy samochodów do zbierania i transportu odpadów odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Do wymienionych w wykazie dostaw Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzające należyte ich wykonanie.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ
7.2.3 Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.2.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.2.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.
8. Informacja na temat wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%).
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w ustawie Pzp oraz SIWZ i zaoferuje najniższą cenę brutto.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 05 października 2011 r. o godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi 05 października 2011 r. o godz. 10.05
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 7 ustawy Pzp.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 27 września 2011 roku pod numerem 308582 - 2011
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-09-27 15:28
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-09-27 16:19
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-09-27 15:24